Netflix incident 10-11-2018

Geachte Klant,

Momenteel is er een storing bij Netflix welke onterecht IP adressen blokkeert. Dit komt voort uit een security wijziging die Netflix aan het doorvoeren is.

Momenteel hebben wij een ticket lopen bij Netflix vanaf 10 november 2018 om de storing verholpen te krijgen voor onze klanten. Helaas hebben we meerdere malen de terugkoppeling gekregen van Netflix dat de storing verholpen is maar een beperkt resultaat heeft opgeleverd en zeker niet de oplossing voor alle klanten.

Bij Netflix Nederland is men op de hoogte van het ticket welke we hebben lopen bij Netflix Amerika, Netflix Nedeland heeft ons ticket nog een extra “awareness” status gegeven in de hoop hier sneller terugkoppeling op te krijgen.

Vanuit onze rol als ISP hebben we momenteel alle lijnen uit staan om dit opgelost te krijgen echter zijn we op dit moment afhankelijk van het handelen van Netflix. Voor vragen is het mogelijk om zelf rechtrstreeks contact met Netflix op te nemen via het volgende nummer: 0800-022-9647

Fuse
  • Schootense dreef 26

  • 5708 HZ Helmond

  • 0492-392626 ͏͏
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.