De klant ontzorgen en blijven innoveren zijn twee kernwaarden die de Hoffmann Groep hoog in het vaandel heeft staan. Bovendien werkt de Hoffmann Groep volgens het principe: alles onder één dak. Er zijn dus stiekem best veel overeenkomsten tussen deze specialist in grondgekeerde constructies en e-Quest. Oprichtster en CEO van de Hoffmann Groep Winny Hoffmann legt uit waarom samenwerken met e-Quest voelt als one team one goal.
De Hoffmann Groep is marktleider in haar vakgebied: het maken van grondgekeerde constructies en bouwkuipen. U vindt de Hoffmann Groep bijvoorbeeld op bouwplaatsen, bij het aanbrengen van bouwkuipen voor kelders en parkeergarages, bij werkzaamheden aan riolering of het verstevigen van dijken, maar ook bij het plaatsen van oeverbeschoeiingen. Voor het uitvoeren van projecten heeft deze innovatieve partner in de bouw en infra alles in huis. Daarbij werkt de Hoffmann Groep altijd op dezelfde manier: veilig, verantwoord en omgevingsvriendelijk.
Tot drie jaar geleden had de Hoffmann Groep een eigen server in huis, maar dat bracht de nodige risico’s met zich mee. Zo was het maken van back ups moeilijk en vielen systemen nogal eens uit. Winny: “Na gesprekken met e-Quest besloten we onze data en ook de rest van onze IT, bij hen onder te brengen. E-Quest heeft toen ons hele systeem opnieuw in elkaar gezet, dat heeft een aantal maanden geduurd. Inmiddels komt er alleen nog iedere drie weken een engineer langs voor onderhoud. Nu liggen onze IT-kosten een stuk lager, loopt alles op rolletjes én liggen onze data veilig opgeslagen.”
Als organisatie wil je het gevoel hebben dat je precies dat wat je nodig hebt, afneemt. Niet meer en niet minder. Winny: “Het fijne van e-Quest, is dat hun IT-oplossingen niet per definitie uit nieuwe producten of diensten bestaan. Zo zijn bij de aanleg van het nieuwe systeem de werkplekken die in basis nog goed waren, eerst opgeknapt. De dienstverlening wordt echt afgestemd op onze behoefte als Hoffmann Groep.”
Wat Winny als onze echte kracht ziet? Onze mensen! Winny: “De contacten met e-Quest verlopen op alle vlakken soepel, maar de experts van de servicedesk noemen we hier in het bijzonder. Zij zijn met hun kennis altijd up to date en hebben voor ieder probleem een oplossing. Werken met e-Quest voelt als one team, one goal: samen zorgen we ervoor dat alles hier goed loopt.”