Skip to main content

22-02-2023 - Storing online backup oplossing.

Status: Gesloten
Datum: 22-02-2023
Duur: 22-02-2023 15:30 – 23-02-2023 06:00 

Omschrijving:
Er was een storing in de Onlinebackup dienst. Er konden gedurende de storing geen backups gemaakt worden of een restore worden uitgervoerd.

Oplossing: De storing is verholpen en alle Onlinebackup dienst zijn weer online.

14-02-2023 - Onderbreking internet dienst bij enkele klanten

Onderwerp:  Onderbreking internet dienst bij enkele klanten

Status: Gesloten
Datum: 14-02-2023
Duur: 18:30 – 19:00 uur

Omschrijving:
Gedurende 30 minuten zijn er mogelijk korte verstoringen opgetreden op de internet dienst voor een aantal klanten.

Oorzaak:
Een netwerkcomponent was niet stabiel.

Oplossing:
Het netwerkcomponent welke de instabiliteit veroorzaakte, is uit het netwerk verwijderd.

25-01-2023 - Storing Microsoft 365

Onderwerp:  Storing Microsoft 365

Status: Gesloten
Datum: 25-01-2023
Duur: 07:55 – 11:55
Omschrijving:
Een storing op het Microsoft 365 platform n.a.v. een door Microsoft uitgevoerde wijziging, had tot gevolg dat wereldwijd een groot aantal klanten geen verbinding kon maken met Microsoft server(s).

Impact:
Een aantal klanten wereldwijd, heeft issues ervaren met de werking van Microsoft 365 diensten zoals bijvoorbeeld het Office pakket.

Oplossing:
Microsoft heeft de wijziging die zij hadden doorgevoerd m.b.t. de routering naar hun platform teruggedraaid. Dit zorgt voor het herstel van de Microsoft 365 services. 

02-11-2022 - Storing cloud platform

Onderwerp:  Storing cloud platform

Status: Gesloten
Datum: 02-11-2022
Duur: 23:34 – 01:00 uur
Omschrijving:
Tijdens regulier onderhoud van het cloud platform is er een verstoring ontstaan. De leverancier Cisco heeft bevestigd dat de oorzaak een bug in de software is die beide  virtual interface cards tegelijkertijd down brengt

Impact:
Een aantal klanten hebben toegang verloren tot hun cloud omgeving.

Oplossing:
Na afloop van het onderhoud heeft het platform zich herstelt.

16-07-2022 - Storing storage platform

Onderwerp:  Storing storage platform

Status: Gesloten
Datum: 16-07-2022
Duur: 11:17 – 11:27 uur
Omschrijving:
Tijdens regulier onderhoud van het storage platform is er een verstoring onstaan.

Impact:
Een aantal klanten hebben toegang verloren tot hun cloud omgeving.

Oplossing:
Om de impact te minimaliseren is besloten de update voort te zetten, waardoor alles weer bereikbaar werd.